مهم ترین داشته ها و سرمایه های هر كشور ، جوانان هستند
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ' سیدباقر پیشنمازی ' ‌روز چهارشنبه در جلسه مشترك با مدیركل ، معاونین و كاركنان اداره كل ورزش و جوانان مازندران در ساری افزود : باید خود را آماده كنیم تا در فرصت پیش رو با بهره وری زمان ، ضمن جبران زمان از دست رفته و عقب افتادگی های كاری ، به انجام امور جوانان سرعت بخشیده و گام های بلند و اساسی در راه دستیابی به اهداف مشخص شده برداریم.

وی گفت : از آنجا كه ورزش یك امر تربیتی و متضمن سلامت جامعه است ، مسلما وزارت ورزش و جوانان نیز از جمله دستگاه های تربیتی نظام دولتی به شمار می رود و مسوولان و كاركنان آن باید با تلاش بی شائبه خود ، شرایط را برای ایجاد این سلامت به كار ببندند.

معاون امور‌ آموزشی و فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ، ازدواج جوانان را یكی از دغدغه های مهم مسوولان این وزارتخانه دانست و افزود : در خصوص مساله ازدواج ، كارهایی در سال های قبل از جمله تاسیس یا حمایت از مراكز تخصصی ازدواج انجام شده كه ناتمام مانده بود و ما در این مدت كوتاه حضور در وزارت ورزش به دلیل اهمیت موضوع ، فوریت طرح را تدوین و نهایی كردیم.

وی ادامه داد : هم اكنون برخی از مراكز ازدواج حضوری و اینترنتی بدون پروانه فعالیت می كنند كه از این پس مرجع رسمی صدور پروانه و نظارت بر این مراكز دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده است.

پیشنمازی گفت : اگر بتوانیم از طریق این مراكز ازدواج را بیش از اینكه مبتنی بر احساسات باشد مبتنی بر عقل و دور اندیشی كنیم ، می توانیم بر كاهش آمار طلاق تاثیر بگذاریم.

وی افزود : از این پس ، داوطلبانی كه در صدد ایجاد مراكز مشاوره و ازدواج هستند از سوی وزارت ورزش و جوانان احراز صلاحیت می شوند و تضمین ها و تعهدهایی مبنی بر اجرای صحیح و مطابق با عرف و قانون از آنها دریافت خواهد شد .

مدیركل ورزش و جوانان مازندران نیز در این جلسه جوانان را سرمایه های ارزشمند برای كشور دانست و گفت : ‌امیدواریم با شناسایی بهتر استعدادهای موجود در جوانان استان ، زمینه های شكوفایی آن ها را فراهم كنیم .

' نصرالله پریچهره ' ‌افزود ‌: جوانان مازندرانی همواره پیشتازی خود را در عرصه های مختلف به اثبات رسانده اند و می توانند با توجه به ظرفیت های فراوانی كه در استان وجود دارد ، رسیدن به قله پرافتخار علم و دانش و ورزش را بیش از پیش تجربه كنند . ك/3

7331/1654/506





:: برچسب‌ها: غذا , کلیسا , عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: